مطمئن شوید که کمپین های بازاریابی پیامکی شما موثر کارامد باشند.

دلایل استفاده از بازاریابی پیامکی:

اگر بازاریابی پیامکی به درستی اجرا شود، به طور گسترده ای موثر خواهد بود. شما می توانید از بازایابی پیامکی به  دلایل متفاوتی استفاده کنید، مانند: کوپن ها، بن ها، قرارهای ملاقات، یادآوری ها، رویدادها، دعوت نامه ها، بازخورد ها، آرا، مسابقات، اطلاعات، جایگزین های فروشگاه و موارد بیشتر دیگر.

این نوع تبلیغات پیامکی، در مقایسه با چاپ، رادیو و آگهی های اینترنتی، ارزان تر بوده و همچنین امکان ردیابی، همراهی و ارتباط با مشتریانتان را نیز در یک چارچوب متفاوت فراهم می کند. ما نیز به دنبال این هستیم که کمپین شما کاملا درست و موفق عمل کند، لذا برخی از مهمترین نکات پیرامون کسب اطمینان از تاثیرگذاری و کارایی بیشتر بازاریابی از طریق اس ام اس، را برای شما آماده کرده ایم.

بازاریابی پیامکی

هدف خود را از دریافت بدست آورید.

ابتدا، باید نوع کمپینی را که برای مشتریانتان واضح و آشکار است را تمیز دهید- آیا می خواهید به مشتریان خود یادآوری کنید یک فرم را برگردانند؟ ممکن است بازخورد سرویس مشتریانتان را بخواهید؟ شاید تجارت شما بخواهد یادآوری مربوط به برگزاری قرار ملاقات های آینده را به مشتریان ارسال کند؟ آیا می خواهید در پیشنهادات فروشگاه تبلیغات کنید؟ باید مطمئن شوید چیزی که ارسال می کنید، جالب و مفید باشد.

بازاریابی پیامکی

آن را سرزنده و با روح نگهدارید.

Twitter بر هنر مخصتر و موجز بودن تسلط دارد، و شما هم می توانید چنین باشید. به دلیل محدودیت 120 کاراکتری در tweet، Twitter به سرعت به یکی از برجسته ترین وب سایت های شبکه های اجتماعی در جهان تبدیل شد. با محدودیت 160 کاراکتری در یک پیام متنی، هیچ عذر و بهانه ای برای اینکه چرا نمی توانید کاملا موفق شوید، وجود ندارد.  در ابتدا و خیلی سریع مسائل مهم را برجسته کنید. مطمئن باشید که پیام شما سرزنده و با روح بوده و نکات را بیان می کند، از بیان داستان زندگی خود در پیام هایتان دوری کنید!

مناسب باشید.

از به کار گیری زبان عامیانه و محاوره ای و یا متن های صوتی دوری کنید، و نیز همیشه پیام ها را ویرایش و غلط گیری نمایید. حتی ساختار خوب جمله نیز در یک متن اهمیت دارد، فعل های اکشن و عاملی موثر بوده و نیز کلمات حساس به زمان هم حیاتی و ضروری می باشند. استانداردهای اختصاری بسیار عالی بوده، اما مصرف بیش از حد آنها نیز می تواند مخاطبان خاصی را از شما جدا کند. گزارش رسیده از ژورنال Lafayette و Courier بیان داشته است که، بین سالهای 2008 و 2010، پیامک های متنی بین افراد 18 تا 24 سال دوبرابر شده است، این مقدار در میان افراد 25 تا 34 نیز بیش از 100% افزایش پیدا کرده، در بین افراد 35 تا 54 سال سه برابر شده و حتی در میان افراد 65 سال و یا بالاتر این مقدار بیش از 4 برابر گشته است. بنابراین، به یاد داشته باشید که می خواهید پیام های خود را به تمامی مشترکین و در تمامی سنین ارسال کنید!

بازاریابی پیامکی

 

 

قدم بیشتری بردارید.

شخصی سازی پیامک ها با قرار دادن نام مشتریان و جزییاتی که درباره فعالیتهای قبلی آنها می دانید، شما را در کار تبلیغاتی خود در مرحله بالاتری قرار می دهد. داشتن لینک به محصولات وبسایت، ویدیو های تبلیغاتی، تصاویر و همچنین آدرس صفحات Instagram/Facebook/Twitter/LinkedIn را قرار دهید و به این ترتیب مطمئن شوید که مشتریان به هر حال از هر راهی با شما در ارتباط خواهند بود. با استفاده از انگیزه ها و مشوق ها مشتریان خود را برای انجام اعمالی فراخوانی نمایید، برای مثال، متن “حراج با تخفیف 10% ی برای شما، برای پیشنهادات بعدی ما به روز باشید.” این کار می تواند تعاملات شما را با مشتریانتان بیشتر کرده و همچنین در مورد نوع پیام هایی که مشتریان دوست دارند دریافت کنند و یا بالعکس، به شما ایده می دهد.

بازاریابی پیامکی

 

مکش ترافیک.

همیشه مطمئن باشید که ترافیک را به سمت شرکت خود هدایت می کنید و نه اینکه آن را دور گردانید، برای این کار می توانید این کارها را انجام دهید: لینک های دوستانه موبایلی برای وبسایتتان داشته باشید، و همچنین صفحات شبکه های اجتماعی تا بدین وسیله همه را با هم جمع کنید، گزینه اشتراک پیام را درمیان دوستان و خانواده خود داشته باشید تا بتوانید انتخاب نرخ و دیگر چارچوب ها را بالا ببرید و همچنین در ارتباط نیز باشید (آدرس های ایمیل، سروس مشتریان، شماره های اختصاصی و …). یک روز آرام را به ارسال پیامک های تبلیغاتی خود اختصاص داده و پیشنهادهای تبلیغاتی خود را برای مشتریانتان بفرستید و به این ترتیب منتظر ورود مشتریان به فروشگاه خود باشید.

بازاریابی پیامکی

 

 

پایان کار را محکم کنید.

به یاد داشته باشید که هیچ کس دوست ندارد که به زحمت و دردسر بیافتد. کمپین و پنل اس ام اسی خود را ثبت نام کرده و سپس ارزیابی نمایید که دوست دارید در پایان کار چه چیزی را دریافت کرده و نیاز به ساخت چه اصلاحاتی دارید. با ارسال انبوه اس ام اس، مشتریان خود را بمباران نکنید و به این ترتیب آنها را از خود دور ننمایید. زمان آن رسیده است که درباره آنچه که میفرستید هوشیار باشید و سپس دکمه ارسال را فشار دهید، و همیشه گزینه ای برای خروج از انتخاب را نیز درنظر بگیرید.

موفق باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

keyboard_arrow_up
enemad-logo